Vis enkelt innlegg
Gammel 25-11-08, 21:25   #11
Esme
Mother of Dragons

Esme sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Alkohol til maten på julaften

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Jeg tror folk sier det fordi det er trist at mange drikker EKSTRA akkurat disse dagene. Det er få andre anledninger at det er "naturlig" å konsumere store mengder alkohol mens barna er våkne, men særlig på 17.mai så er det jo tragisk hvor mange voksne som syns at det betyr JUHUUU, vi kan begynne å drikke oss beruset klokka 9 om morgenen og fortsette hele dagen. Og jeg syns det er trist at barn skal oppleve det på en dag der de aller fleste jevnaldrende har en superduperdag med masse kos.

Ja, jeg vet jo dette og synes jo selvfølgelig at det er helt tragisk. Men når oppegående mennesker sier at de ikke drikker i dåp eller 17 mai eller noe slikt "fordi det er barnas dag" så har jeg ikke tenkt at alternativet for dem er å drikke seg stupfulle, det er ofte folk som uansett hadde drukket veldig lite.