Vis enkelt innlegg
Gammel 26-11-08, 10:55   #2
Kjøkkenskriveren
Bork bork bork

Kjøkkenskriveren sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Nedre Romerike
Blogginnlegg: 56
Kjøkkenskriveren imponerer mange og er sikkert smartKjøkkenskriveren imponerer mange og er sikkert smartKjøkkenskriveren imponerer mange og er sikkert smartKjøkkenskriveren imponerer mange og er sikkert smartKjøkkenskriveren imponerer mange og er sikkert smartKjøkkenskriveren imponerer mange og er sikkert smartKjøkkenskriveren imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Noen flere som så Slayer i går i Spektrum?

Jepp.

Det var en helt OK konsert, selv om det var litt dårlig lyd og generelt halvveis tafatt stemning blant publikum. For opplevelsens skyld burde det kanskje heller foregått på Sentrum Scene; da hadde det vært utsolgt, mer intimt, mer gira publikum og antakelig bedre lyd. Men men, som sagt en helt OK konsert og vel verdt pengene (særlig siden det er og blir den eneste konserten jeg kommer meg på i høst).

Amon Amarth gjorde greia si -- hvis man vil ha litt mid-tempo melodeath om vikinger, så er det ingen som gjør det bedre. Det er absolutt det eneste de gjør, men hva så?

Mastodon var trivelig bra, spesielt tatt i betraktning at de spilte med redusert besetning.

Trivium, meh. Jeg liker dem godt nok i moderate doser, men de er bedre på plate enn live, og jeg har sett dem bedre live før. Virka bare platt. Minuspoeng for at hele gjengen stilte i sine egne bandskjorter, det er da for faen ikke svensktoppar med uniform heller.

Slayer selv leverte et greit sett, litt plaget av dårlig lyd (spesielt i starten var det nesten umulig å høre forskjell på låtene) og de virket ikke særlig entusiastiske. Men de hadde et fint utvalg av låter (mest gammelt, noen av de bedre nye låtene, og hele Reign in Blood, hurra) og virker som de kan holde koken noen år til.

Kjøkkenskriveren er ikke aktiv   Svar med sitat