Vis enkelt innlegg
Gammel 26-11-08, 14:09   #10
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 181
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Asylmottak i nabolaget

Jeg har fulgt den debatten på Andøya hvor det er planer om å etablere et VELDIG stort asylmottak i ingenmannsland med en forholdsvis liten lokalbefolkning et stykke unna. Det mener jeg ikke er heldig. Disse asylmottakerne vil jo føle seg fullstendig fengslet og vil ikke ha mulighet til å lære seg noen som helst tilpasning til det norske samfunnet. I tillegg vil de være nesten like mange som lokalbefolkningen og det vil være en uehldig miks.

Et mindre asylmottak i mitt eget nabolag tror jeg ikke at jeg hadde reagert så mye på. Litt skeptisk muligens, men mer basert på at man "internerer" mennesker som befinner seg i en meget vanskelig livssituasjon og som ikke får den hjelpen de trenger. At det ikke går galt for noen, burde ikke komme som en overraskelse på noen.