Tråd: Julepynt!
Vis enkelt innlegg
Gammel 27-11-08, 18:19   #20
Fibi
Prematurmamma

Fibi sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Julepynt!

Jeg er ganske gjerrig når det kommer til juletrepynten, så det går mye i Europriskuler på treet. Rød, blå, gull, sølv og "bronse". Perlegirlandre og fargede lys har jeg også. Hundre stykker, faktisk! Men de er pittesmå, og så har jeg en lenke med hvite lys i tillegg, så da lyser bare treet i forskjellige farger. Jeg liker det kjempegodt. Men jeg liker også veldig godt typisk barnehagepynt. Jeg er veldig glad i dorullnisser, og hjemmelagde papirkurver på treet. For ikke å snakke om pepperkakehuset som femåringen får eneansvar for å pynte. Jeg har også en god del julepynt som jeg har fått med meg hjemmefra. Gamle nisser laget av svære kongler, og en sånn julemøllegreie fra Tyskland. Så hos oss kræsjer alle stiler, og jeg elsker det.

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat