Vis enkelt innlegg
Gammel 01-12-06, 22:36   #19
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: En tråd om alkohol

Hvis det er en gjennomtenkt greie og det føles mest riktig for vedkommende så er det jo strålende.

Selv har jeg ikke noe mål om å være totalavholds selv om jeg har barn rundt meg. Jeg ønsker at både poden og stesnuppa skal se at det er mulig å ta en øl til maten/dele en flaske vin med sambo uten at det betyr fyllefest og hurramegrundt.

Nå er ikke sambo helt enig i mitt syn på saken, så fram til vi har blitt enig om noe, eller kommet fram til noe som funker for begge så er jeg avholds når barna er her.

Sambo mener veldig sterkt at man ikke skal drikke noe alkohol mens barna ser det, men han har ingen argumenter som holder mål. Men jeg vet han mener det veldig sterkt, så jeg lar han få litt betenkningstid før vi snakker om det igjen.

Hadde han argumentert med at man alltid skal være 100% tilregnelig/tilgjengelig så hadde jeg kanskje godtatt hans holdninger, men når det beste argumentet han er at "Det er nå det JEG mener da!", så må jeg nok diskutere litt til.