Vis enkelt innlegg
Gammel 29-11-08, 12:11   #7
-ea-
heimføing

-ea- sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er du fornøyd med nivået på likestilling i din familie?

Opprinnelig lagt inn av MegaMie, her.

På mange områder er vi nok litt tradisjonelle, han vasker og holder orden på bilen mens jeg handler mat. Passer meg yppelig.

Hvor lang tid trenger man egentlig til å holde orden på bilen?
Mitt regnestykke ser slik ut:
- Fem-ti minutter ved bensinpumpa annenhver uke
- Bære vinter-/sommerhjul opp av kjellerboden og legge dem i bagasjerommet to ganger i året. Tidsbruk ca et kvarter pr. gang.
- Vente på Esso mens de legger om dekk. En halvtime kanskje. To ganger i året.
- Bære vinter-/sommerhjul ned kjellerboden to ganger i året. Tidsbruk ca et kvarter, gang med to.
- Bruke et kvarter dann og vann i vaskemaskinen på Statoil. Kanskje annenhver uke om sommeren, max to ganger på vinteren.
- Levere bilen til service eller eu-kontroll. Gjennomsnittlig en gang i året. Ekstra tidsbruk er den tiden det tar å ta buss til jobben i stedet for bil.

Jeg bruker betraktelig mye mere tid på husarbeid og klesvask, det er sikkert.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat