Vis enkelt innlegg
Gammel 29-11-08, 20:06   #1
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Spørsmål: Er Joika musikalsk?

Teit spørsmål ja..

Jeg låner piano nå på litt uviss tid, og tenkte se om jeg klarte hente opp gamle ferdigheter (spilte et år på hobbybasis på folkehøyskole)... Tør påstå at jeg har blitt bedre nå med 4 timer effektiv øving nå, enn jeg har vært før. Har lært å spille 4 sanger fra begynnelse til slutt på denne tiden (the prayer, tears in heaven, lost og california med begge hender, for spesielt interesserte ).
Jeg er rett og slett litt forundret over at dette virker veldig lett. Jeg skjønner jo ikke bæret av noter, det er bare å klonke litt, så finner jeg fort ut av det.

Er dette noe som de fleste kan gjøre, eller kan jeg faktisk kalle meg litt musikalsk?

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat