Vis enkelt innlegg
Gammel 30-11-08, 12:21   #53
Esme
Mother of Dragons

Esme sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Svarer dere på markedsundersøkelser?

Opprinnelig lagt inn av Bada-Bing, her.

Nettopp av den grunn svarer jeg ikke på sånt. Jeg vil overhodet ikke hjelpe næringslivet med å finne flere finurlige metoder til å hjernevaske forbrukere, miljøaspekt eller ei.
Hvis pappa stat vil spørre meg om noe, send det i posten eller per mail så kan jeg svare når det passer meg.

Nemlig. Og det burde være mulig å reservere seg mot slike markedsundersøkelser også. I mellomtiden synes jeg at folk ikke skal svare på sånne samtaler, det er like mye det som er problemet som alle de som responderer på spam-mail på nettet.