Tråd: All by myself
Vis enkelt innlegg
Gammel 30-11-08, 13:23   #10
Maxine
Einsam

Maxine sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heme ve Mjøsa
Blogginnlegg: 17
Maxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: All by myself

Lucky you!

Her har foreløpig søndagen blitt brukt til husarbeid; en liten storrengjøring av andre etg (eldste nektet å krabbe under sengen sin, fordi det var altfor mange hybelkaniner der ). Mannen brøyter snø borte, jeg hadde planer om å måke foran dørene her hjemme bare det slutter å snø, og det ser det aldri ut til å gjøre, det har vel kommet bortimot 20 cm siden i går.

Men, til tross i at jeg som vanlig er hjemme med de små, synes jeg det har vært en koselig dag, og jeg gleder meg til RIBBE, som jeg akkurat har satt i ovnen

Og musikk? Ole Brum, Karius og Baktus og Kaptein Sabeltann. Rock'n roll!

Maxine er ikke aktiv   Svar med sitat