Vis enkelt innlegg
Gammel 30-11-08, 15:30   #15
Billa
Usedvanlig begavet

Billa sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Billa har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: vis meg deres adventsstake :)

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Så det er egentlig ikke en adventsstake, men en toarmet stake som man må kjøpe to av?

Stemmer, du kan bygge på med sett av 2 og 2. Jeg kommer nok til å bare ha den som adventsstake, Koselig med noe som bare er fremme til høytid De har laget fruktbolle også, med samme formen.

Jeg synes Georg Jensens adventstake er lekker, men som flere nevner, så er den etterhvert veldig vanlig i mange norske hjem, og jeg var på jakt etter noe liknende, men ikke heeelt samme (Hilsen Fru Jens Stoltenberg)