Vis enkelt innlegg
Gammel 30-11-08, 20:48   #17
gajamor
Travelt opptatt

gajamor sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Blogginnlegg: 3
gajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Er du fornøyd med nivået på likestilling i din familie?

Opprinnelig lagt inn av Tangerine, her.

Hvor mye jobb finnes utendørs, egentlig? Min mann klipper stort sett plen, ellers ser jeg ikke så mye annet han kunne funnet på der.

Innendørs, derimot.

Alt utendørs faller på meg, hvis det skal bli gjort. (Som regel blir det ikke gjort, men det er en annen diskusjon.) Det tar en del timer. Men så har vi et vanvittig etterslep å ta igjen etter de forrige eierne. 30 trær er felt i hagen, utallige på det kommunale området rundt. Akkurat motorsaga får husbonden eller far min styre, men jeg har alt etterarbeidet med å kappe, klyve, bære, stable, bære og stable. I tillegg kommer skraping og maling av vinduskarmer som ikke har vært vedlikeholdt på 20 år, tilsvarende med rekkverk og husvegger, generell luking og grasklipping, grave opp bed langs husveggene og kjøre bort noen kubikk med jord med trillebår osv. Jeg storkoser meg med dette arbeidet, men det tar tid!

Men har man et velholdt murhus, med en lettstelt hage, så blir det noe helt annet, ja.