Vis enkelt innlegg
Gammel 01-12-08, 08:51   #2
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Julekalendergalleri

Opprinnelig lagt inn av MokkMokk, her.

Det er nissen som svinger innom natt til julaften og gjør dette, derfor henges ikke strømpene opp før kvelden lille julaften.

Sånn er det hos oss også, bare nissen lager et skattekart og gjemmer julestrømpen, så må vi lete etter den (vel, dem, siden mor også skal ha ).

Så flink du har vært, det der var skikkelig koselig! Her er veslas ikke så altfor avanserte julekalender. Grunnen til at jeg ikke har hengt pakkene opp er både fordi jeg ikke vet hvor vi skal henge dem og fordi noen av pakkene er ganske store og tunge, så det blir litt problematisk. Jeg har skrevet nummer på alle pakkene og vesla må oppi posen og lete etter den riktige hver morgen. STOR stas.

Hun heter Camilla, så hun skulle på død og liv ha den posen med bokstaven sin på, hehe.