Vis enkelt innlegg
Gammel 01-12-08, 22:34   #7
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Peeling på munn

Frøkna fikk skikkelig tørr-munnsår for noen uker siden, av den typen der hun først ble tørr og sår og fikk sprekker og deretter slikket så veldig på tørrheten at munnsåret vokste til langt utover munnen.

På apoteket anbefalte de en stift fra A-derma, og den hadde fabelaktig god virkning. Jeg var sterkt plaget av tilsvarende munnsår da jeg var barn, og jeg har aldri opplevd noe som var i nærheten av så effektivt. Munnsåret var helt borte på bare noen få dager.

Stiften heter A-dema Dermalibour Stick. Den var forholdsvis dyr; jeg tror den kostet et sted mellom 100–150 kroner, men veldig drøy, og det holdt å smøre to–tre ganger pr. dag.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat