Vis enkelt innlegg
Gammel 02-12-08, 15:24   #6
polarjenta
Tittel og tittel....

polarjenta sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva gjør dere om dere finner penger på bakken?

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Jeg står og venter en stund for å se om det kommer noen og leter. Ellers tar jeg dem. Man kan liksom ikke gå bort til nærmeste person og spørre; hey, har du mistet noen penger? De fleste vil vel svare ja.

Er jeg inne på et kjøpesenter eller lignende, hadde jeg nok gått bort til Securitas og levert dem. Lommebøker leveres selvsagt inn til politiet eller lignende.

Det opplevde en venninne og jeg. Vi fant en 200lapp på bakken i parkeringstunnellen, og venninnen min spurte de som sto ved betalingsautomaten om det var de som hadde mistet dem. De så litt forvirret på hverandre og sa ja. Det lyste egentlig av dem at de ikke hadde mistet dem, ikke sjekka de lommer eller noenting. Men vi kunne jo ikke beskylde dem for å lyve heller.