Vis enkelt innlegg
Gammel 02-12-06, 20:29   #12
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 639
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg ... en RUSSEHORE????

Opprinnelig lagt inn av Frost, her.

Det er ikke så mange prostituerte her i byen. De få som er russiske. Er jeg rasistisk for at jeg konstanterer det?

Det var ikke det du gjorde.

Du sa at mange russiske damer var prostituerte. Ikke de få som bor i byen din. Du sa ikke engang at en liten del av de få som bor i byen din var prostituerte. Du sa at mange russiske damer var prostituerte.

Måten du fortsatte på fikk meg til å tro at du mente russiske damer som helhet hadde seg selv å takke for stemplet siden så mange av dem var prostituerte.

I Russland finnes det 146 millioner mennesker, ca halvparten er kvinner. Kanskje å ta i litt å si at mange russiske kvinner er prostituerte?

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat