Vis enkelt innlegg
Gammel 05-12-08, 10:31   #1
Musemus
<3

Musemus sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Musemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt likt
Standard

Å snike i køen i butikker

Nå, i disse julegavehandel-tider, er det jo ofte kø i butikkene. Og da må jeg spørre, hva er det med eldre damer som sniker i køa? (Ja, jeg generaliserer - men det er faktisk mane av dem som sniker)
Her en dag stod jeg i kø på en bokhandel. Det stod to stykker foran meg, og plutselig i det hun ene skulle bli ekspedert, så kom det ei eldre dame opp ved siden og "skulle bare". Det hele endte med at hun som egentlig skulle bli ekspedert måtte vente fordi hun i butikken måtte inn på dataen osv. for å hjelpe den eldre damen.

Jeg kjenner jeg blir litt sånn av sånne mennesker! Kan de ikke bare vente til det blir deres tur??
For å være helt ærlig synes jeg det er ekspeditrisa (heter det det?) sitt ansvar i denne situasjonen.
Da jeg selv jobbet "bak disken" i flere år, og det kom sånne som "skulle bare", ba jeg dem pent vente til det ble deres tur.

Hva tenker dere om sånn? Er det bare jeg som er sær?

Musemus er ikke aktiv   Svar med sitat