Vis enkelt innlegg
Gammel 06-12-08, 22:42   #2
Dali
Glad

Dali sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 33
Dali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hvor langt skal man gå for å være livssynsnøytral i skolen

Du stiller gode spørsmål, som jeg ikke har tenkt å filosofere så mye over akkurat nå. Er imidlertid også interessert i å lese om andres erfaringer og tanker. Vil tilføye noe jeg selv har tenkt litt over siden vi fikk månedsplanen til barnehagen denne måneden. Barna skal i kirken en av dagene i desember. Jeg er humanetiker, og vet ikke helt hvordan jeg skal stille meg til dette. På en måte ønsker jeg ikke å sende min datter i gudstjeneste, på den andre side ønsker jeg at hun skal lære om kristendommen så vel som andre religioner.

Noen som har synspunkter på dette, i tillegg til Jessica sine funderinger?