Vis enkelt innlegg
Gammel 07-12-08, 10:49   #10
Anne C
Bør lage seg en tittel selv

Anne C sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor langt skal man gå for å være livssynsnøytral i skolen

På den skolen jeg jobber nå har de visst et opplegg for alle i sambrukssalen på skolen. Jeg er veldig spent på hvordan det blir, alle må delta. Av det lille jeg har fått med meg er det en prest uten kappe som skal styre det. De elevene som skal konfirmere seg i kirken skal ha en lysparade eller hva de kaller det. Det er visst ikke mulig å få fritak fra dette opplegget, så dette blir spennende. Der jeg jobber før var det opplegg på skolen for de som ikke skulle i kirken. Jeg har aldri deltatt på det, men de hadde visst noe meningsfylt for de og.

Vi fikk brev fra skolen til sønnen vår om at man måtte levere en slipp hvis man ville at ungene skulle gå i kirken. Vi har døpt ungene våre så han skal gå. Julegudsjenester for barneskoler er ofte veldig fine og. Hvis presten er god.....

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat