Vis enkelt innlegg
Gammel 07-12-08, 22:28   #6
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Mobilabonnement

Opprinnelig lagt inn av Tammen, her.

Jeg vurderer å bytte mobilabonnement. Har OneCall nå og får allikevel regninger på 700+ kr ,selv om jeg har 120 gratis ringeminutter.
Dessuten synes jeg har dårlig dekning med OneCall.
Er det noen som har et abonnement å anbefale meg? Har tenkt på talkmore fastpris. 3000 ringeminutter for 349 kr.
Noen som har erfaringer med dette?

3000 ringeminutter?! Snakker du virkelig i telefonen i 1 time og 40 min hver dag?

Jeg syns jeg ringer ganske mye (til privatperson å være), men jeg har likevel ikke stort mer enn 200 kr måneden i utgifter etter at jeg skiftet abonnement.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat