Sv: The office
Opprinnelig lagt inn av Iset, her.
Jeg også, liker mye bedre serier enn filmer. Nå har jeg spart opp en haug som jeg skal se, bla. de aller nyeste sesongene av Prison break, Heroes, Sarah Connor chronicles og Frustrerte fruer, og så skal jeg spare opp Lost og et par andre, om jeg klarer. Liker ikke å måtte vente en hel uke mellom hver episode.
Enig. Det er så utrolig kjedelig å måtte vente en uke mellom hver episode. Skjønner ikke at jeg i det hele tatt gadd å følge med på noe før jeg oppdaget internett og dvdbokser.
Er du enig i at det som er så bra med "de nye seriene" (type Heroes, Dexter, Six feet under) er at historiene er som noen lange filmer? Det er det som er så bra med dem, blir helt oppslukt jeg. Liker helt klart en god serie fremfor en film. 
Opprinnelig lagt inn av Lykken, her.
Det jeg har sett av den amerikanske er veldig bra, men du må absolutt se den britiske også, helt hysterisk til tider, du blir så flau at du nesten ikke tør se på. 
Haha, da skal jeg skjekke ut den i juleferien.
Æææ får egentlig helt fnatt av programmer som gjør en så flau, men det er hysterisk. Tror det er det man kan kalle et ekte elsk-hat forhold. Litt som godt-vondt.
Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.
Jeg klarer ikke se den. Jeg får kriblefnatt av han der sjefen. Jeg får lyst til fysisk å hoppe inn i tv-n og grisebanke han.
Fantastisk ord!
Veldig beskrivende. Har en anelse av at den britiske versonen kommer til å gi meg det, og at det desverre kommer til å gå hardt utover min elskede lapp.