Vis enkelt innlegg
Gammel 10-12-08, 15:24   #39
Gerbera
Bør lage seg en tittel selv
 
Gerbera sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Viken
Innlegg: 4.468
Gerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Ski til voksne skinybegynnere

Jeg har kjøpt meg Madshus Nordmarka W ski, med NNN binding, og Alpine skistøvler. Er veldig godt fornøyd foreløpig, selv om selgeren kunne fortalt meg at skoene jeg valgte, var en herresko, og ergo noe for bred for min fot. Skulle nok greit hatt dameskoen. Pass på at du får en ski med riktig spenn for deg (dette måler de ut for deg), og at skiskoene passer godt på foten. Smørefritt eller ei, der må du høre på andre sin ekspertise, men jeg endte med ski som må smøres, og har bestilt "smørekurs med materiell inkludert" av min skigale svoger til jul.

(Mine to første skiturer med de nye skiene, foregikk på upreparerte, usmurte ski. Det gikk jo det og, men anbefales ikke. )

__________________
To søte germini 05~07
Gerbera er ikke aktiv   Svar med sitat