Vis enkelt innlegg
Gammel 03-12-06, 23:06   #7
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Får du til å hande på Lidl?

Opprinnelig lagt inn av Martis, her.

Jeg liker ikke å kjøpe egen merkevare, jeg syns det virker billig og kvalitetsløst (min egen mening og ja jeg vet at jeg er rar).

Tror ikke Lidl har sitt eget merke? Jeg har ikke sett noen varer som er merket med Lidl.
Jeg handler ikke mye på Lidl, men har vært der noen ganger. Har bl.a. kjøpt Yamaha keyboard og skøyter som var utrolig mye billigere enn tilsvarende andre steder.
På Lidl-butikken her har de ofte veldig billige og fine grønnsaker og frukt, som virker mye mer "rett fra åkeren" enn i andre butikker. Men det kan sikkert variere fra butikk til butikk.
Hvis man klarer å komme forbi meter på meter med kjipe leskedrikker og kjeks, så er det faktisk endel som er brukbart der. Men jeg kunne overhodet ikke hatt den som eneste butikk.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat