Tråd: Kjip gave?
Vis enkelt innlegg
Gammel 04-12-06, 00:03   #1
safran
frakoblet

safran sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Kjip gave?

Mine foreldre og mine svigerforeldre har alt. Jeg har vært litt original de siste gangene, og kjøpt ting jeg tror de vil sette pris på. Og så opplever jeg at gourmetflatbrødet og kreklingsirupen blir gammelt og harskt. Bøkene jeg kjøpte er for tunge. Jeg kjøpte da lydbøker. De blir heller ikke brukt. Servietter og lys blir stæsjet bort, i likhet med konfekt. Jeg er rett og slett tom for idéer.

Jeg klikket litt på linkene i en annen tråd her, og kom over en side jeg likte. Kanskje jeg skulle gi dem en geit eller et par kyllinger? Er det en kjip gave å gi? Helten mente vi ikke kunne gi det med mindre de hadde bedt spesifikt om det. Hva syns du?