Sv: Enkelte folk har lite vett
Nei, det har jeg ikke gjort til denne personen. I grunnen så tror jeg vel egentlig innerst inne at de vet at dette ikke er smart men jeg tror også at de driter i det. Nevnte det for en felles bekjent som mente det var best å la vær for det har vært nevnt før og dette er en person(med temperament) som gjør livet surt for deg om du sier noe som du ikke er enig med dem i. For å være helt ærlig så har jeg rett og slett ikke lyst til å komme på denne personens uvennsliste, men klarer ikke helt å slå meg til ro med å la vær heller.
Har sagt i fra til to andre ved to anledninger men da var det feilsikring det gjaldt/ikke godkjent sikringsutstyr til barn som var for lite til å sitte i bare sele, men dette var personer som jeg følte meg litt sikrere på at ikke ville bite hode av meg. Så litt feig er jeg, det er vel kanskje grunnen til at jeg blåser ut litt frustrasjon på nett.
Jeg har laget et skriv om bilsikring som jeg skal få levert ut i barnehagen(om sikring av barn fra nyfødt opp til 135/150 cm og 36 kg), da kan de i alle fall lese hvis de gidder å bry seg med det.