Tråd: Kjip gave?
Vis enkelt innlegg
Gammel 04-12-06, 00:57   #8
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.318
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kjip gave?

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Her i huset får oldeforeldrene kalender med ungene, hvert bidige år. De blir like glad og min bestemor snakker om bildene gjennom hele året. Hadde noe sånt vært en idé?

Forøvrig syns jeg godt at de kan få en geit, så er det hvertfall noen som setter pris på gaven, om ikke de gjør det.

Vi har de siste årene gitt det i tillegg til det andre stæsjet. I år ble de fotografert hver for seg, så vi valgte å ikke sende med det denne gangen.

Jeg har lyst til å gi noe som gleder, og så ikke bidrar til å øke kjøpepress og søppeldynge og alt det der, det er derfor jeg går litt nye veier i år.

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv   Svar med sitat