Vis enkelt innlegg
Gammel 11-12-08, 21:36   #1
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jækla kubbelys!

Nå har jeg prøvd flere typer kubbelys. Alle renner noe inni h….. ! Hva gjør jeg galt? De tre siste var dyre og ble tent på i dag. Det renner over alle bredder. Jeg skjønner jo at det renner av kubbelys som er brent langt ned. Men helt i starten? All pynt på glassfatet (glass-steiner og en slags stålpynt) er jo innssauset i stearin! Faen og!

Er alle lys sånn? Skal det ikke være mulig å ha tre hvite kubbelys på et glassfat med litt pynt rundt som ikke blir ødelagt?

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat