Sv: Enkelte folk har lite vett
Opprinnelig lagt inn av him, her.
Ja, det er selvfølgelig et greit emne å ta opp. Mener det var Pelen som skrev et utrolig interessant innlegg om bilsikring etter at hun hadde vært på foredrag. Det er jo ren folkeopplysning. Men jeg synes ikke HI var i den kategorien. Jeg oppfattet HI mer av typen "få ut steam" fordi man har sett noe som har opprørt en. Jeg skjønner at det er greit å få ut litt damp, men hvorvidt det er konstruktivt er jeg mer usikker på. Mulig jeg tar feil? 
Nei, dette innlegget var ikke ment som noe til folkeopplysning. Pleier vanligvis ikke å blåse sånn ut av slike ting men denne gangen klarte jeg ikke bare å gå rundt å irritere meg over det alene. Hadde jeg sagt noe så hadde svaret vært "Det har du faen meg ikke noe med".
Syntes i grunnen ikke det var så ille at jeg nevnte det med røyken heller. Når man kun tar seg tid til å skrape frontruta(og resten av vinduene er helt nediset) og hive ungen inn i bilen og kjører bil i max. 1 minutt fordi man er røyksugen syntes jeg faktisk det var relevant(i alle fall i forhold til min reaksjon). Hadde vedkomne ventet en time hadde det vært flere i huset som sikkert kunne sett etter barnet mens hun selv dro på butikken. Syntes ikke det er noe å unnskylde om det så skulle ha vært et engangstilfelle. Jeg har forøvrig ikke noe i mot personer som røyker selv om noen kanskje tolket det slik, det var bare selve episoden.
Konvolutt med info til vedkomne var faktisk ganske lurt