Vis enkelt innlegg
Gammel 11-12-08, 23:09   #128
him
Leser

him sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Enkelte folk har lite vett

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Ok- du burde sikkert ha lest hele den tråden for å skjønne eksempelet mitt. Tror faktisk ikke jeg skrev noe som helst der om positive aspekter ved manglende sikring, gjorde jeg det da? Men hvis vi først skal være usaklige; sitter man foran i bilen lærer man mye mer av ren praktisk/teknisk bilkjøring.

Synes du jeg er usaklig fordi jeg mener det er en forskjell på å la ungene hoppe på trampoline og det å ha de usikret i bil? Jeg sier at jeg synes det er en forskjell mellom de to tingene på grunn av de positive aspektene ved å hoppe på trampoline. Og derfor synes jeg at eksemplet ikke var reelt.