Vis enkelt innlegg
Gammel 11-12-08, 23:49   #139
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Enkelte folk har lite vett

Opprinnelig lagt inn av *HH*, her.

Hadde jeg drevet folkeopplysning på den måten som jeg skrev innlegg på i går hadde jeg nok ikke kommet særlig langt Men en og annen gang hender det man blir frustert og sint og føler at enkelte bare ikke ønsker å forstå eller gir blanke.

Jeg hadde som sagt ikke reagert med mindre noen ga beng slavisk (fordi jeg har gjort dumme ting selv og er fullt klar over det), men som jeg forstod på HI, så var dette noe som stakk dypere for deg, og da reagerte jeg på ordlyd og graden av konstruktivitet i innlegget. Når sensasjonfaktoren ved å fortelle her, virker større en handlingsevne som forkjemper, så er det lov å spørre om dette faktisk er noe du er genuint opptatt av.. uansett hva jeg selv måtte mene var riktig å gjøre eller ikke.

Og jeg har fått svar også. Tror du la et sleivete innlegg her, og det er det. Men jeg tror også at du burde ha holdningen at folk ikke vet/innser, og at de ikke er dumme, når du lærer bort.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat