Vis enkelt innlegg
Gammel 12-12-08, 07:31   #111
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lar du bilen stå og gå på tomgang for å varme opp/avise?

Har ikke lest annet enn denne siden, men jeg bor som tidligere nevnt også i Stavanger.

Jeg vet ikke om det er slik andre steder, men det er utrolig forskjell på hvrodan isen legger seg på ruta. I går, f.eks., var det ingen sak å skrape, selv uten motoren i gang. Men noen ganger er fronttuta dekket av is som er tilnærmet umulig å få bort uten å la motoren gå mens jeg skraper.

Jeg lar aldri mototen gå utenom dette, men den går ofte akkurat mens jeg skraper.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat