Vis enkelt innlegg
Gammel 12-12-08, 10:18   #10
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fairytale of New York

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Han har vel ikke vært edru på minst 20 år, sies det.

Jeg så et intervju med han fra 50-årsdagens hans, 1.juledag i fjor. Det var pinlige greier. Han feiret på en pub, var temmelig dritings og reportene fikk ikke et fornuftig ord utav han. Jeg ble faktisk sur. De kunne ha spart seg. Det var null verdighet over det. Trist.

Men han hadde visst sagt at den eneste han kunne tenke seg å jobbe med nå, var Amy Winehouse. Jeg tror faktisk at det kunne blitt ufattelig bra, hadde de bare holdt seg nyktre, men det er vel som å tro på julenissen.

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat