Vis enkelt innlegg
Gammel 12-12-08, 11:07   #161
*HH*
Frøken

*HH* sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østlandet
*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Enkelte folk har lite vett

Opprinnelig lagt inn av Mamma Rosa, her.

Jeg har snakket med flere som ikke gidder ta ting til seg jeg.
Både om bilsikring og annet.

Som læreren til det ene barnet vårt f.eks:
Meg: "Mitt barn (på åtte år) har sett på menn ha sex på nett hos en klassekamerat,
samtidig som jeg vet at mange i klassen er inne på chatteforum der voksne utgir seg for å være barn
(et nettsted med tretten års aldersgrense),
kanskje vi burde ta opp "nettvett" på foreldremøtet og ha besøk av noen som kan mye om temaet?"

Læreren: "Min sønn er 16 og jeg har aldri fulgt med på hva han har gjort på nett, det har gått bra det!"

Det er akkurat den innstillingen der dessverre veldig mange har enda..både på det ene og det andre området.

Trodde forøvrig det ikke var så uvanlig at slike ting ble tatt opp på foreldremøter. Her har vi i alle fall temamøter for foreldre i barnehagen, litt tidlig med nettvett kanskje men det er andre tema som er mer relevant for de med mindre barn.

Mamma til poden 05 og prinsessen 11.
*HH* er ikke aktiv   Svar med sitat