Vis enkelt innlegg
Gammel 12-12-08, 15:13   #177
noen
This is normal!

noen sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Utenfor Sverige
Blogginnlegg: 129
noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Enkelte folk har lite vett

Opprinnelig lagt inn av Nora H, her.

For å gjenta meg selv så har jeg ikke et slepphendt forhold til bilsikring, men forståelse for at foreldre kan gjøre dumme ting i blant. Som sagt så har jeg selv aldri kjørt med barnet mitt usikret i bil, men jeg dømmer ikke andre uten å kjenne dem eller noe av historien bak for hvorfor de gjør som de gjør.

Jeg ser ikke en eneste god grunn for å kjøre med unger usikret i bil, og jeg dømmer de som gjør det. Gjerne nord og ned.