Vis enkelt innlegg
Gammel 12-12-08, 17:10   #186
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Enkelte folk har lite vett

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Begge deler er lovbrudd, rine, selvsagt kan det sammenlignes. Skal man i tillegg se på konsekvenser, er det verre å ikke sikre barna i bilen.

Du må forresten gjerne oute prikken min, din hevnprikker!

Hvis du sammenligner en forbrytelse og en forseelse som f.eks straffeloven skiller sterkt mellom, må det vel være mulig for meg å sammenligne trampolinehopping med moderat, ytterst sjelden, ikke 100% forsvarlig bilsikring.

Jeg har forøvrig ikke hevnprikket deg. Den røde jeg fikk i går, var vel relativt uskyldig? Det var ikke den jeg siktet til da jeg snakket om dårlig oppførsel. Du fikk riktignok en av meg i dag, men det var pga dine høyst ufine og usaklige kommentarer inne i selve tråden. Altså pr.def ingen hevnprikk.

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Skrev jeg det direkte til deg?

Spiller det noen rolle? Du bør uansett få det med deg snart. :lei:

rine er ikke aktiv   Svar med sitat