Vis enkelt innlegg
Gammel 12-12-08, 17:20   #8
Ulvefar
I menneskeham

Ulvefar sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Santa Cruz
Ulvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt av
Standard

Sv: Avsporing: Er et lovbrudd et lovbrudd?

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Jeg skal ærlig innrømme at jeg så nyheten om de som fikk med seg juveler for en halv milliard på ET innbrudd i Paris, og ble mildt imponert. Dog er det fortsatt ulovlig.

Jepp. I min bok slett ikke verre enn når for eksempel AIGs velfortjent sparkede CEO stikker av med millioner av dollar i "performance bonus" og andre gyldne avtaler selv etter å ha kjørt folks arbeidsplasser og sparepenger grundig i grøfta og selskapet overlever på redningspakker (les:skattepenger) fra staten som forsøkes brukt til å utbetale leder/eier-bonuser....
Lederlønninger i proposjon til risiko, ansvar og utførelse my ass... Men ikke atypisk dessverre, som demsonstrert fra Fra Enron til Notar...
(Semi-)lovlig, men likefullt ran.

Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
Ulvefar er ikke aktiv   Svar med sitat