Vis enkelt innlegg
Gammel 12-12-08, 18:49   #192
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Enkelte folk har lite vett

Opprinnelig lagt inn av Blondie, her.

Jeg kan bare snakke for meg selv, men det er ikke det jeg forsvarer. Jeg er bare så fryktelig lei av "Vet du hva naboen gjorde??"-trådene. Det er bestandig de samme som hauser seg opp og skal skrive brev og leserinnlegg og sende sms og what not. Jeg blir matt.

Si i fra, eller pass på deg sjøl.

Tror heller ikke at noen bagatelliserer problemstillingen.

Vi vet fint lite egentlig, uten at det forsvarer hva denne dama gjorde.

Jeg tror ikke man trenger være et elendig menneske fordi man ikke sikrer barnet sitt en gang. Håper virkelig ikke jeg blir dømt like fort om jeg noen gang skulle drite på draget og gjøre noe lite like gjennomtenkt mens andre ser det. Håper såfall det er litt rom for at folk kan tro jeg ikke skjønner, eller ikke vet, eller at jeg har mine grunner... og litt mindre forhånds dømming.

(Evt de kan kose seg med å velte seg i min dumskap etterpå. Hvor elendig person jeg må være osv.. )

*repeat*

Sist redigert av Joika : 12-12-08 kl 19:02.
Joika er ikke aktiv   Svar med sitat