Vis enkelt innlegg
Gammel 12-12-08, 22:43   #207
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Enkelte folk har lite vett

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Så du er uenig i at barn skal sikres i bil?

Ja, Skremmern, vi er alle dypt og inderlig uenige i at barn skal sikres i bil. En ordentlig uting er det. Nei til bilbelte!!

Har forresten lurt på noe mens denne diskusjonen har pågått: Diskuterer vi egentlig et utbredt problem? Vet ikke hvor dere bor i verden, men her i Bergen tror jeg aldri jeg har sett folk som ikke fester barna sine før de kjører fra barnehage/skole. Har sett noen barn som sitter foran fra nærbutikken til gata vår, (Ca 50 m i 30.sone m/fartsdumper) men det tror jeg er det mest graverende jeg har sett. Når jeg leser statistikker over dødsulykker/alvorlige ulykker på norske veier, er det ikke barn som dominerer der heller.
Vi kan selvfølgelig diskutere det likevel, (gudene skal vite at dette har vært en artig duskusjon ) men burde vi kanskje finne noe som er et reelt problem?

rine er ikke aktiv   Svar med sitat