Vis enkelt innlegg
Gammel 04-12-06, 13:44   #10
MokkMokk
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: oppi der :peker:
MokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hjelp til lamper og gardiner

Opprinnelig lagt inn av Gaia, her.

De var stilige. Hvor fikk du tak i det? Jeg regner med at det kanskje må spesialbestilles?

Det er mulig noen interiør-/ møbelforretninger fører lamellgardiner, men vi har bestilt fra forretning som selger solskjerming. Innbiller meg at kvaliteten her er bedre, men det vet jeg jo strengt tatt ikke da. Servicen var ihvertfall upåklagelig - de kom og tok mål, lot oss velge farger/ tykkelse/ struktur, produserte så gardinene og hang dem opp for oss når de var klare. Veldig greit å slippe å knote med det selv. Ikke så aller verst dyrt heller, syns jeg. Men nå valgte vi en produsent som er litt mindre og ukjent enn de største aktørene på markedet også. I våre vinduer passer de ihvertfall perfekt!

MokkMokk er ikke aktiv   Svar med sitat