Vis enkelt innlegg
Gammel 13-12-08, 11:34   #14
Balanse
Vaklende

Balanse sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Blogginnlegg: 16
Balanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt av
Standard

Sv: Bursdagsfeiring eller "lignende" i barnehagen - mulig inkluderende for Jehovas vi

Opprinnelig lagt inn av Hattifnatten, her.

Jeg har gått i klasse med flere som var jv. Det man kommer lengst med er å spørre foreldrene rett ut. Jv er forskjellige og selv om bursdager er noe som ikke feires er det forskjeller på hvor strenge foreldre er i forhold til andre feiringer og fester. Jeg tror de fleste vil sette pris på å bli spurt om dette. Noe av det verste er når folk tar ting for gitt. Jeg vet det skjedde noen slike blemmer i min klasse og det var ikke greit for barna.

Det var merkeig å møte denne da jeg logget på, siden det siste jeg bestemt meg for i går var å ringe foreldrene i dag og høre hvordan de foretrakk det. Det enkle er ofte det beste, og takk for tips/bekreftelse til Fnatten og Kaija!

Sist redigert av Balanse : 13-12-08 kl 12:34.
Balanse er ikke aktiv   Svar med sitat