Vis enkelt innlegg
Gammel 13-12-08, 22:49   #1
trøtt
ekstremt trøtt

trøtt sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 32
trøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Ville dere sagt noe hvis...

Opprinnelig lagt inn av Bokormen, her.

Om noen lyver på seg penger eller andre filleting bryr jeg meg ikke. Om noen over tid fremstiller seg selv på en måte som man skjønner ikke er helt reell fniser jeg litt, men tar det ikke opp med vedkommende. Men da folk lyver på seg dødssyke barn og liknende, da reagerer jeg.

Enig.

Opprinnelig lagt inn av Frøken Rattata, her.

Nettopp. Det jeg opplevde var jo ikke til skade for meg på noen måte, men det å vite at man har investert både tid og følelser på noe (og noen) som var oppdiktet er en ganske kjip følelse. Jeg satt igjen både vantro og forbanna.

Det er helt sikkert synd på disse menneskene, men om man vet om folk som holder på slik så bør man absolutt si fra, syns jeg.

Men det er jo bare så synd at det ikke hjelper så mye, de skaffer seg bare nye nick og fortsetter i samme tralten.