Vis enkelt innlegg
Gammel 04-12-06, 15:29   #100
Kaz
Juba Juba

Kaz sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Kaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Helseteppe over vognen, et underlig fenomen?

Jeg synes det er litt ubehagelig, for jeg brukte også helseteppe over kalesjen til begge mine barn. I god tro. Jeg husker da denne diskusjonen kom opp på NM så spurte jeg flere av mine venner om de hadde fått høre om at dette var farlig og ingen hadde det. I min barselgruppe var det motsatt av din, vi brukte tepper alle mann når ungene skulle sove. Jeg ser også at de fortsatt gjør det i flere barnehager i området. Nå er det jo over tre år siden Lillebror ble født, så det kan jo selvfølgelig hende at de har endret praksis og advarer mot å bruke helseteppe.

Jeg oppfatter meg selvsom rimelig oppegående, og har alltid vært nøye med å sjekke temperaturen på ungene når de sover. Ekkelt åtenke på at jeg har gjort en alvorlig feil, det er jo slik det høres ut på flere av innleggene.

Det blir vel som de som la barna på magen året før barna skulle snus kanskje?

Kaz er ikke aktiv   Svar med sitat