Vis enkelt innlegg
Gammel 14-12-08, 11:00   #45
P.K.
Mjau

P.K. sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
P.K. imponerer mange og er sikkert smartP.K. imponerer mange og er sikkert smartP.K. imponerer mange og er sikkert smartP.K. imponerer mange og er sikkert smartP.K. imponerer mange og er sikkert smartP.K. imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Ville dere sagt noe hvis...

Om folk pynter litt på hverdagen sin og livet sitt er en ting, men å utnytte andre mennesker sine følelser og omtanke blir noe helt annet.

Sannsynligvis har den som gjør det problemer av noe slag, men man ser stadig mange mennesker på ulike forum som bruker mye tid og krefter på å støtte og hjelpe mennesker som er i en oppdiktet situasjon.

Det gjør meg forbannet på vegne av mennesker som virkelig kunne trenge hjelp og støtte noen ganger, men som gjerne forsvinner fordi de ikke når opp i forhold til diverse fantastiske historier, og gjerne heller ikke skriker så høyt at det blir oppfattet.

Jeg tar det meste med en klype salt der jeg ikke kjenner personen/nicket godt. Etter å ha sett en del epsioder rundt om, så blir man jo også mye mer skeptisk til hva man engasjerer seg i.

Er man sikker på at noen utnytter andre på noe vis, så syns jeg man skal si fra, selv om det kan bli en ubehagelig opplevelse.

P.K. er ikke aktiv   Svar med sitat