Vis enkelt innlegg
Gammel 14-12-08, 23:18   #24
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: My sister is a rap-music-video-babe. NB! dop, gønnere og halvnakne damer!

Sitat:

Blir litt sjokkert jeg, ikke over rap-videoen eller Fibi, men av dere som finner det for godt å være negative til en såpass uskyldig ting. Det er greit å være PK altså, men må det gå på bekostning av god,gammeldags folkeskikk? Fibi er stolt av søsteren si, som hun, antar jeg, kjenner bedre enn oss andre her inne og vet hva står for. Hva med å si "Så artig", Fibi, eller rett og slett ikke si noe i det hele tatt? : oppgitt:

Fordi man er på et diskusjonsforum, vil jeg tro. Her sier man ifra om det meste.

Fin søster, dårlig video, og ikke bry deg om tilbakemeldingene du ikke vil ta til deg.