Sv: My sister is a rap-music-video-babe. NB! dop, gønnere og halvnakne damer!
Opprinnelig lagt inn av Irma, her.
Her drar du en rine igjen ser jeg. Fordi du synes det er uskyldig, så er det uskyldig for alle? Jeg reagerte negativt på videoen ut i fra mine holdninger her i verden. For meg betyr det faktisk ganske mye at slike videoer produseres, og hvor gjerne barn og ungdom er hovedmålgruppa. Søsteren til Fibi har deltatt i dette, og kan etter min mening ikke gjemme seg bak en skuespillerrolle slik flere her antyder. Det er ikke uten grunn at jeg boikotter MTV. Fibi får selvsagt lov til å være stolt over at søsteren deltar i videoen, men hun må etter min oppfatning tåle reaksjoner når hun legger ut en video av den karakteren vi ser. Det går an å være glad i og stolt av et familiemedlem samtidig som man ikke støtter alle handlinger de gjør.
Hvis du går inn i den nye PK- tråden ser du at du benytter deg av akkurat den typen hersketeknikk som Fargo beskriver. (Å dra en rine) Men det var en digresjon.
Jeg ser også at denne videoen ikke er av de mest "oppbyggelige" (som min bestemor ville sagt) Nå vet vi jo strengt tatt ikke hva den handler om siden vi (mange av oss?) ikke kan spansk. Den kan jo være ironisk. Det spiller ingen rolle egentlig. For meg handler det om folkeskikk, vi lever i 2008 og filmer/sanger/videoer av denne typen omgir oss på alle bauer og kanter. Jeg synes derfor det er rart at man ikke kan holde munn når en av medlemmene her viser en video av søsteren sin. SÅ sjokkerende var det vel ikke?
Mener du virkelig at du boikotter MTV? Du ligger godt an i konkurransen om den mest PK på FP, tror jeg. 
|