Vis enkelt innlegg
Gammel 15-12-08, 07:12   #305
Adrienne
Hertuginne

Adrienne sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Enkelte folk har lite vett

Opprinnelig lagt inn av Joika, her.

Fælt som dere kræsjer da.

Regner med at dere ikke var skyldige??

Ehhh, jo, jeg var nok det.

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Diskusjonen har vel vært innom hvorvidt det er bare er farlig å være usikret i store hastigheter og på lange strekninger. Strekningen barnehage- hjem har vel også vært nevnt? Ingen konkrete eksempler har kommet frem. Før nå. Nå hadde den ene kræsjet i lavere tempe enn den andre. (30 km, 10 km) Rett ved barnehagen t.o.m. Men, jeg får ta deres ord for det.
(Hvis man får så stort blåmerke av å krasje i 10 km i timen, hadde det kanskje t.o.m være en fordel å ikke brukt bilbelte? )

Så du tror meg ikke? Jaha, det var jo greit å vite. Men om du vil absolutt vite alle detaljer, jeg stod helt i ro og skulle ut på en forkjørsvei, med 60-sone. Det viste seg dessverre at det jeg trodde var en god luke ikke var det, og jeg plasserte fronten på bilen rett i siden på en bil som kom kjørende, jeg hadde da kjørt maks fem meter, så jeg kan umulig ha holdt høyere fart enn 10 km/t. Men bilen jeg traff holdt fartsgrensen (60) og siden det er den totale hastigheten i en krasj som betyr noe så ble det en ganske solid kollisjon. Begge airbaggene på bilen løste seg ut, fronten på bilen min fikk seg en veldig kraftig trøkk og jeg endte på legevakt med et solid blåmerke etter bilbeltet. Det var skader for nesten 100 000 på bilen min, hvor mye jeg klarte å skade motparten har jeg ikke turd å spørre om, men siden jeg klarte å ta forskjerm, bakskjerm og begge dørene på siden vil jeg tippe det kostet ganske mye. Og jeg er veldig glad det ikke var passasjerer i den andre bilen, for de ville nok blitt skadet.