Vis enkelt innlegg
Gammel 15-12-08, 09:28   #69
Pepper Lemon
Peppy!

Pepper Lemon sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er Foreldreportalen veeeeeldig PK?

Jeg kan si meg enig i at forumet som helhet har en PK-ete fremtoning. Men legg merke til at det ikke nødvendigvis er de samme som er PK på de ulike temaene. Som Adrienne sa over så har vi våre kjepphester som vi liker å ri høyt, men det er ingen som rir alle hestene. Noen er opptatt av miljøet, andre av likestilling, noen tredje av kulturissues osv.

At man ikke kan slenge ut en mening uten å måtte "sette av dagen til sitt forsvar", som Nenne skriver, det synes jeg er en god ting, som øker kvaliteten på debatten. At noen skal kunne slenge utav seg at "det er dust å nekte barna å delta på skolegudstjeneste", og that's it, det ville vært bånn kjedelig. At man i stedet må argumentere gjør jo oss alle mer opplyste. Vi får tenkt over ulike synspunkter, og tvunget til å virkelig kjenne etter hva vi mener om temaet.

Ellers må jeg si at jeg synes forumet er mye mindre ensrettet enn vi har rykte for. Bare se på abortspørsmålet, hvor delte vi er. Eller hvor mange som er religiøse, til tross for at man kan få inntrykk av at forumet består kun av det motsatte. Man kan også få inntrykk av at vi er et rødt forum på grunn av fravær av FrP-velgere, mens det i virkeligheten viser seg at det er en stor andel blå velgere her inne.

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat