Sv: Er Foreldreportalen veeeeeldig PK?
Først vil jeg si at jeg har misforstått noe, siden jeg var av den oppfatning at man kan skrive et innlegg, også kan man jobbe litt el også kan man følge opp innlegget etterhvert som det passer - ikke at man er forpliktet til å følge opp fortløpende.
Deretter synes jeg ikke det er så rart om ting lett blir PK. PK er vel gjerne det flertallet oppfatter som riktig, og da blir det gjerne en gjengs oppfatning som blir fremtredende når mange uttaler seg.
Det som gjør at jeg er stort begeistret for fp er at det ser ut til at mange tenker seriøst over et spørsmål før de svarer. Hvis man spør om sikring av barn i bil, vil man dermed få mange PK svar. Men hvis man spør om det er greit å se på folk som slurver med sikring av barn i bilen som laverestående mennesker, så får man gjerne en hel del reflekterte svar på dette som går langt høyere i kvalitet enn å servere et PK statement.
Jeg føler at jeg har opplevd flere nyanser i synspunkter og utfyllende svar når jeg har lurt på ting som i utgangspunktet kunne trigget bare PK svar mange ganger her inne. Dermed er jeg blitt en totalt avhengig superhekta forumslave her. 
|