Vis enkelt innlegg
Gammel 15-12-08, 11:58   #40
Irma
Ekvilist

Irma sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: My sister is a rap-music-video-babe. NB! dop, gønnere og halvnakne damer!

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Mener du virkelig at du boikotter MTV?

Ja, jeg boikotter MTV. Det har jeg gjort fra jeg var ganske ung faktisk. Det har med et sterkt engasjement i forhold til det kvinnesyn som representeres og formdles til ungdom i en sårbar og lettpåvirkelig fase av livet. Jeg kjenner ganske så mange som gjør akkurat det samme, og føler meg ikke spesielt PK av den grunn.

Jeg kjenner at jeg synes PK-begrepet begynner å smuldre litt opp og bli innholdsløst jeg rine. Kan du ikke begynne å bruke andre beskrivelser? Når nærmest alt som diskuteres på FP blir møtt med "Åh, det er så PK", "Åh, du er feminist, og mener noe om seksualisering av kvinner? Blæh, du må være den mest PK jeg vet om!" så mister begrepet sitt innhold. Synes jeg.