Vis enkelt innlegg
Gammel 15-12-08, 12:25   #114
Irma
Ekvilist

Irma sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er Foreldreportalen veeeeeldig PK?

Opprinnelig lagt inn av Karima, her.

Jeg er skikkelig drittlei av begrepet PK, det er så utbrukt at det ikke sier meg noe lenger. I høyden funker det som patetisk skjellsord når man ikke har argumenter igjen. ("Å, du er så PK med de menneskerettighetene dine").

Jeg vil heller si at FP er et flinkisforum, i den forstand at det er samlet mye ressurser og kjepphester her. Det kan man jo bli litt sliten av iblant, men gjør det samtidig interessant.

At man møter motstand og må argumentere når man inntar kontroversielle standpunkter går det vel ikke an å være misfornøyd med?

Der satte du ord på noe jeg har tygget på en stund. Jeg skrev akkurat dette til rine i en annen tråd, men du sa det mye bedre.

Irma:

Sitat:

Jeg kjenner at jeg synes PK-begrepet begynner å smuldre litt opp og bli innholdsløst jeg rine. Kan du ikke begynne å bruke andre beskrivelser? Når nærmest alt som diskuteres på FP blir møtt med "Åh, det er så PK", "Åh, du er feminist, og mener noe om seksualisering av kvinner? Blæh, du må være den mest PK jeg vet om!" så mister begrepet sitt innhold. Synes jeg.

Ok, så er dette det man kaller et langt over gjennomsnittet PK forum når man ser på det samlet sett, ikke individuelt. Jeg tenker at det er en del av grunnfjellet til FP, og at det må være slitsomt å være deltaker her hvis man synes at det såkalte PK (som åpenbart rommer de fleste temaer som tas opp her) er teit og dumt.