Vis enkelt innlegg
Gammel 15-12-08, 14:28   #125
Ulvefar
I menneskeham

Ulvefar sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Santa Cruz
Ulvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt av
Standard

Sv: Er Foreldreportalen veeeeeldig PK?

Opprinnelig lagt inn av Karima, her.

Jeg er skikkelig drittlei av begrepet PK, det er så utbrukt at det ikke sier meg noe lenger. I høyden funker det som patetisk skjellsord når man ikke har argumenter igjen. ("Å, du er så PK med de menneskerettighetene dine").
Jeg vil heller si at FP er et flinkisforum, i den forstand at det er samlet mye ressurser og kjepphester her. Det kan man jo bli litt sliten av iblant, men gjør det samtidig interessant.
At man møter motstand og må argumentere når man inntar kontroversielle standpunkter går det vel ikke an å være misfornøyd med?

Karima sa det.
Kjenner jeg er temmelig drittlei folk som tror de er modige, ville, gærne & provoserende dersom de tør å si noe på vegne av den undertrykte minoriteten på 93% av landets befolkning som ikke stemmer SV.

Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
Ulvefar er ikke aktiv   Svar med sitat